Købsbetingelser

Hvis du har spørgsmål om vores vilkår og betingelser, er den nemmeste måde at kontakte os på info@actionking.se
Hvis vi er online i chatten, er du også velkommen til at stille spørgsmål der – vi er her for at hjælpe dig!


Virksomheden:
Vi er en svensk virksomhed og leverer altid fra vores lager i Borås.


Priser:
Alle priser er inklusive 25% moms.
For lande uden for EU (f.eks. Norge) vises priserne i butikken inklusive 25% moms og ved kassen ved betaling ekskl. moms. Der opkræves ikke moms for kunder med leveringsadresser uden for EU. Vi forbeholder os retten til forkerte priser.


Betalingsmetode:

Swish
Betal hurtigt og nemt med Swish uden at skulle bekymre dig om kort. Bekræft med MobiltBankID for maksimal sikkerhed. Alle debiteringer med Swish foretages i svenske kroner.
Swish-betalinger fungerer i Sverige.

Sverige
Betaling er nemt og sikkert med Svea. Selv hvis du ikke har en Svea-konto i forvejen, kan du hurtigt foretage transaktionen via Svea. Svea samarbejder med VISA, MasterCard og alle svenske banker, der tilbyder direkte betalinger, faktura, delbetaling, Swedbank, Handelsbanken, SEB og Nordea. Hvis du handler fra Danmark, Finland eller Norge, kan du bruge Svea og betale med kort. (Vælg "Andet alternativ" i rullemenuen på Sveas betalingsside, og vælg derefter Danmark, Finland eller Norge).

Payson opretholder høje sikkerhedsstandarder og er PCI-certificeret af Trustwave, en international organisation for sikker e-handel. Al trafik krypteres med SSL 128 bit, og alle kortoverførsler er baseret på bankernes såkaldte 3D-sikre teknologi.

Svea-faktura
Vi tilbyder betalingsmetoden “SveaFaktura” i samarbejde med Svea AB.

Betalingsbetingelserne er 14 dage, og for fakturakøb er der et gebyr på SEK 19. For at kunne bestille mod faktura skal du være 18 år gammel, registreret i Sverige og godkendt i den kredittjek, der udføres på købstidspunktet. Virksomheder, der betaler mod Svea Faktura, skal være registreret i Sverige.

Fakturaen sendes separat via e-mail til den e-mailadresse, du angiver ved købet. Ved forsinket betaling sender vi en betalingspåmindelse, i hvilket tilfælde der tillægges et lovpligtigt rykkergebyr på pt. 60 SEK. Vi opkræver desuden morarenter på 2% pr. måned fra fakturaens forfaldsdato. Ved manglende betaling vil sagen blive overdraget til inkasso, i hvilket tilfælde der tillægges et lovpligtigt inkassogebyr på pt. 180 SEK. Payson forbeholder sig retten til at nægte levering og revurdere kundens kreditværdighed i individuelle tilfælde.

Svea betal i rater
ActionKing.se tilbyder dig gennem Svea, at du på købstidspunktet, efter en godkendt kredittjek, kan underskrive en afdragsaftale med Svea Ekonomi AB på de vilkår og betingelser, der er angivet i de generelle vilkår og betingelser i den vedhæftede kontoaftale. Kredittilbuddet gælder for det beløb, der er angivet i kontoaftalen. Du vælger kreditperioden ved at markere den mulighed, der passer dig bedst. Du forpligter dig til at tilbagebetale hele kreditten inden for kreditperioden. Det betyder, at du skal betale mindst det beløb, der er angivet i det valg, du har foretaget, hver måned. Du kan selvfølgelig betale mere eller betale hele kreditten på én gang, uden at dette koster dig noget ekstra.

*Betal i rater rentefrit:
3 måneder rentefrit; Oprettelsesgebyr 95 SEK; Afbestillingsgebyr 29 SEK; Rente 0,00%
6 måneder rentefrit; Oprettelsesgebyr 195 SEK; Afbestillingsgebyr 29 SEK; Rente 0,00%
12 måneder rentefrit; Oprettelsesgebyr 295 SEK; Afbestillingsgebyr 29 SEK; Rente 0,00%

Betal rentebærende afdrag (for ordrer over SEK 5.000):
24 måneder; Oprettelsesgebyr 295 SEK; Afbestillingsgebyr 29 SEK; Rente 9,95%

Et eksempel på effektiv rente på et køb på 10.000 SEK fordelt over 12 måneder, 0% rente, 295 SEK oprettelsesgebyr og 29 SEK ekspeditionsgebyr i overensstemmelse med Forbrugerstyrelsens retningslinjer er 12,70%.


Firmafaktura
Følgende gælder for kunder, der handler som virksomhed og vælger betaling via faktura ("virksomhedsfaktura").

Kredittjek:
Ved ansøgning om betaling via virksomhedsfaktura foretages en standard kredittjek, hvilket kan betyde, at der indhentes en kreditrapport.

Betalingsbetingelser:

Forfaldsdato og andre vilkår for en virksomhedsfaktura er angivet på fakturaen. Ved betaling med faktura skal betaling være modtaget senest 30 dage fra fakturadatoen (eller den dato, der er angivet på fakturaen). Ved forsinket betaling opkræves et rykkergebyr på 60 SEK og morarenter på 2% pr. måned fra forfaldsdatoen, indtil fuld betaling er foretaget.

Overførsel:

Alle virksomhedsfakturaer vil blive overført til Svea Bank AB, 556158-7634 ("Svea Bank"). Alle betalinger i forbindelse med fakturaen skal foretages til Svea Bank.

GDPR:
Ved betaling via virksomhedsfaktura overføres fakturaen til Svea Bank AB, og vi deler derefter virksomhedskundens personoplysninger med Svea Bank. Svea Bank er dataansvarlig for de tilgodehavender, som vi har overført til Svea Bank. For detaljeret information om Svea Banks behandling af personoplysninger, læs venligst Sveas databeskyttelsesoplysninger, som er tilgængelige på https://www.svea.com/dataskydd, eller kontakt Svea pr. post på 169 81 Solna, telefon 08-514 931 13 eller swp@svea.com. Databeskyttelsesrådgiveren kan kontaktes på privacy@svea.com.

Betalingskrav :
Når du afgiver en ordre på ActionKing.se, indgås en aftale, når ActionKing.se bekræfter ordren gennem en ordrebekræftelse. Ved at afgive en ordre accepterer du betalingsansvar.


Forsendelsesomkostninger :
Forsendelsesomkostningerne inden for Sverige for varer bestilt fra ActionKing.se er 49 SEK pr. ordre uanset vægt eller størrelse. Hvis ordrebeløbet er mindst 900 SEK inkl. moms, opkræves der ingen forsendelsesomkostninger, og forsendelsen til dig som kunde vil da være 0 SEK.

Forsendelsesomkostninger Pakkeboks
Hvis du ønsker levering til Postnord Paketbox, kan du vælge det ved kassen. Ved levering til Paketbox beregnes fragtomkostningerne ud fra din ordre, så der er ingen grænse for at få gratis fragt, hvis du vælger Paketbox.
Muligheden Pakkeboks vises automatisk i kassen for ordrer med en ordreværdi mellem SEK 1 og SEK 3000.

Forsendelsesomkostninger til udlandet
Forsendelsesomkostningerne for leverancer til Danmark, Finland og Norge er 79 SEK - 349 SEK pr. ordre afhængigt af vægt. For leverancer uden for Sverige/EU (f.eks. Norge) er du som kunde ansvarlig for eventuelle told-/importgebyrer, der måtte blive tilføjet til din levering. Du vil se den endelige forsendelsespris, når du tilføjer varer til kassen. Eventuelle told-/importgebyrer opkræves separat fra dit lands toldvæsen. Vi sender pakker og breve inden for Sverige og til Danmark, Finland og Norge.

Forsendelsesomkostninger Erhvervspakke / Pakke
Virksomheder, stat, kommune og amtskommuner kan vælge at modtage levering med Postnord Parcel og derefter modtage levering direkte til virksomhedens fysiske adresse (IKKE en KASSE) inden for Sverige. (Du behøver derfor ikke at afhente pakken hos din agent.) Omkostningerne ved forsendelse med Postnord Parcel er baseret på forsendelsens vægt. Du ser, hvad fragten vil være ved kassen. Hvis du vælger levering med Postnord Parcel, vil fragt altid blive opkrævet. Der er ingen grænse for fragtfri køb for leverancer med Postnord Parcel.
Du kan kun vælge Postnord Parcel, hvis forsendelsen skal leveres til en fysisk adresse (IKKE en postboks) tilhørende en virksomhed, stat, kommune eller amtsråd.

Levering :
Vi leverer varer inden for Sverige og til Danmark, Finland og Norge og afsender ordrer alle hverdage. Bemærk venligst, at dette kun gælder varer, der er på lager. Som hovedregel er alle vores produkter på lager. En lille del af vores sortiment har en anden leveringstid end standard eller er forudbestillinger. Hvis et produkt er udsolgt, kontakter vi dig, hvis du ønsker at få de andre varer i ordren leveret eller venter på, at ordren gennemføres. Bemærk venligst, at du ikke kan afgive ordrer til Norge, der overstiger 2 kg.

Vi tilbyder ikke delleveringer, når lagerstatus er korrekt.

Du har ret til at fortryde købet, hvis du ikke accepterer et nyt foreslået leveringstidspunkt i tilfælde af en restordre.

Du er ansvarlig for at angive korrekte leveringsoplysninger. Hvis leveringsadressen indtastes forkert, kan din levering blive forsinket, dyrere eller i værste fald forsvinde, så en korrekt indtastet leveringsadresse er vigtig!

Hvis du afgiver flere ordrer, før den første er blevet behandlet, kan disse nogle gange kombineres. Det er ikke sikkert, at der vil ske samlet levering, og det afhænger af, hvor i processen ordrerne befinder sig. Hvis to eller flere ordrer kombineres, vil du modtage det samme forsendelses-ID på ordrerne.

Hvis noget er galt, mangler i din levering, eller hvis selve leveringen mangler, skal dette meddeles os straks ved udpakning eller ved meddelelse om endelig levering fra fragtfirmaet, dog absolut senest 5 dage fra vores leveringsdato.

Leveringstid

Leveringstid 1-2 hverdage refererer til ordrer afgivet på hverdage før kl. 12:00 med levering de følgende 1-2 hverdage inden for Sverige med Postnord Varubrev Klasse 1, Postnord MyPack Collect, Postnord Parcel eller Brev Klasse 1, afhængigt af vægt, størrelse og ordre.
Hvis du har valgt en anden leveringsmetode, afgivet en ordre, der ikke kan leveres som en af ovenstående, er omfangsrig, eller hvis du får besked i stedet for direkte levering, kan leveringstiden være længere. Nogle steder, primært i det fjerne nord, kan have en lidt længere leveringstid. I sidste ende er det Postnords håndtering, der afgør, hvor hurtigt en levering sker. Normalt leveres ca. 90 % af vores forsendelser inden for 1 hverdag. Leveringstiden på 1-2 hverdage angiver, hvor hurtigt en ordre normalt leveres, og er ingen garanti for, at leveringen sker inden for denne tid. For nogle produkter kan en anden leveringstid være angivet på produktsiden. Bemærk venligst, at de angivne leveringstider er estimater, og den faktiske leveringstid kan påvirkes af faktorer uden for vores kontrol. Bemærk venligst, at der i weekender og på helligdage, f.eks. jul, kan være forskellige leveringstider. I de fleste tilfælde kan du spore din pakke med de oplysninger, du modtager fra os, så snart din ordre er behandlet. Leveringer til adresser uden for Sverige kan tage et par dage mere. Omtrentlige leveringstider for hvert land angives ved kassen, når du vælger en leveringsmetode.

Leveringsanmodninger
Hvis du har en anmodning om en anden leveringsmetode end dem, vi tilbyder, og som automatisk tildeles din ordre, bedes du kontakte os, inden du afgiver din ordre.
Anmodninger om leveringsmetoder, adresseændringer osv., der fremsættes i beskedfeltet ved kassen, vil ikke blive taget i betragtning ved behandlingen af din ordre.

Leveringspakkeboks
Hvis du vælger levering til en pakkeboks, skal du gennemføre ordren som normalt med den valgte leveringsmetode "Postnord Pakkeboks" ved kassen.
Bemærk: For at modtage levering til en pakkeboks skal du have BankID, og at du har Postnord-appen installeret, og at dine oplysninger (mobil/e-mail) er de samme, som du bruger, da du bestiller hos os. Når vi har behandlet ordren og modtaget et pakke-ID fra Postnord til din forsendelse, modtager du en e-mail fra os med et sporingslink og en push-notifikation i Postnord-appen. Først nu kan og bør du vælge, hvilken pakkeboks du ønsker leveringen til.
Hvis du ikke vælger levering i appen, ender din forsendelse hos den agent, som Postnord har forudvalgt for dit postnummer. Bemærk også, at forsendelsen kun forbliver i pakkeboksen i 7 dage og skal afhentes inden for denne tid.

Ikke-udløste pakker:
Store forsendelser, der sendes til en repræsentant, forbliver på afhentningsstedet i 14 dage (7 dage fra 210101). Der gives besked fra Postnord, primært til den e-mailadresse, du har angivet ved bestilling. Vi sender også et link til din oplyste e-mailadresse, direkte når din pakke er håndteret af os, hvor du kan spore pakken. Det er vigtigt, at din e-mailadresse er angivet korrekt og fungerer. Tjek også din uønskede mappe, så eventuelle beskeder ikke ender der.

Vi anbefaler, at du downloader Postnord-appen, hvor du kan spore, modtage notifikationer og foretage ændringer i din forsendelse.

Hvis pakken/brevet ikke afhentes inden for 14 dage (7 dage fra 210101), vil det automatisk blive returneret til ActionKing.se.
Det er dit ansvar som kunde at holde styr på eller søge meddelelser om din forsendelse.

Nogle større genstande, der sendes som fragtbrev, vil også blive sendt til en repræsentant og forblive på afhentningsstedet i 14 dage (7 dage fra 210101). Hvis din vare leveres som fragtbrev og ikke passer i en postkasse, kan Postnord placere varen uden for din dør eller ved ejendommens postkasse i en specialdesignet pose.

For uafhentede forsendelser, der returneres til ActionKing.se inden for Sverige, vil du blive opkrævet et gebyr på mindst 350 SEK for at dække ActionKing.ses omkostninger til forsendelse og administration. For pakker/firmapakker, der returneres, vil du blive opkrævet et gebyr på mindst 500 SEK + moms. For uafhentede forsendelser fra andre lande er omkostningerne mindst 480 SEK.


Ordrer i andres navn

Det er ikke tilladt at bestille varer i andres navn eller adresse uden deres viden og godkendelse. Falske ordrer vil blive anmeldt til politiet uden undtagelse. IP-adressen logges ved hver ordre og vedhæftes vores politirapport.


Aflysning
Så længe din ordre har status som Modtaget eller Under behandling, kan du annullere ved at sende en e-mail til info@ActionKing.se .
Hvis det er en specialbestilling af produkter, som vi normalt ikke sælger eller lagerfører, er det ikke muligt at annullere ordren.
Hvis ordren allerede er afsendt, kan du benytte dig af din fortrydelsesret (gælder ikke specialbestillinger). Læs mere om det nedenfor.


Fortrydelsesret

Ifølge fjernsalgsloven skal e-handelsvirksomheder tilbyde forbrugere 14 dages fortrydelsesret. Bemærk venligst, at du skal give os besked om, at du ønsker at returnere varerne, inden for 14 dage efter modtagelsen af leveringen eller det med rimelighed kan antages, at du har modtaget dem. Varerne skal derefter være i vores besiddelse inden for 14 dage efter, at du har givet os besked om, at du har til hensigt at returnere en del af eller hele din ordre.

Bemærk: Før du kan returnere varen, skal du bruge et RMA-/returnummer . Du kan få dette via retur-/ refunderingsformularen , som du finder på din konto, der oprettes ved køb. Hvis du returnerer varen uden først at have modtaget et RMA-/returnummer fra os, risikerer du, at den bliver behandlet og returneret til dig.
For returneringer uden et RMA/returnummer opkræver vi et minimumsgebyr på 100 SEK. Dette gebyr fratrækkes enhver kreditering, der måtte blive givet i forbindelse med returneringen. Det er derfor vigtigt, at din returnering ikke sendes til os uden først at have modtaget et RMA/returnummer eller på anden måde at have modtaget skriftlig godkendelse fra os til at foretage returneringen.

I tilfælde af fortrydelsesret refunderer vi ikke eventuelle forsendelsesomkostninger til os. Ansvaret for, at forsendelsen kommer ubeskadiget frem til os, ligger hos dig som kunde. Benyt dig venligst af vores fordelagtige aftale med Postnord, hvis du ønsker at returnere varen. Returfragt kan tilkøbes på varenummer 10475 .
Så modtager du en fuldt sporbar og sikker forsendelse til os for pakker op til 3 kg (vægt eller volumen), og som i de fleste tilfælde også er billigere end hvis du vælger at returnere som almindeligt brev. Bemærk, at denne returnering skal være pakket som en pakke i pap, uanset hvordan du har modtaget forsendelsen. Ved returnering er du som kunde ansvarlig for, at returneringen når frem til os, og for et eventuelt værditab på grund af mangelfuld emballage.

Bemærk venligst , at alle returneringer skal ske med direkte levering/levering til ActionKing.se , så du kan ikke bruge forsendelsesmetoder, der kræver, at vi afhenter forsendelsen hos en repræsentant. Eksempler på forsendelsesmetoder, du ikke kan bruge til at returnere til os, er: Anbefalet brev/REK-brev og Postpakke. Sådanne forsendelser risikerer at blive returneret til dig som afsender uden handling.
Hvis du bruger en returforsendelsesservice, der går til en repræsentant, opkræver vi et minimumsgebyr på 100 SEK i ekspeditionsgebyr. Dette gebyr fratrækkes enhver kreditering, der opstår i forbindelse med returneringen. Det er derfor vigtigt, at din returnering ikke sendes til os på en sådan måde, at den ender hos en repræsentant.

Hvis du har foretaget et køb, hvor ordrebeløbet har nået grænsen for gratis fragt (900 SEK), og derefter vælger at returnere dele af dit køb, hvilket betyder, at du ikke længere ville have nået grænsen for gratis fragt på basisordren, vil de fragtomkostninger, der ville have været på basisordren, blive fratrukket det beløb, vi krediterer for returnerede varer.

Bemærk venligst, at fortrydelsesretten kun gælder for forbrugere. Hvis du har foretaget dit køb som virksomhed/stat/kommune/myndighed, gælder fortrydelsesretten ikke, medmindre andet er aftalt.

Eventuelle fragtkreditter til forbrugere refererer til standardforsendelse. Hvis du har valgt en anden levering end standardlevering ved købet, for eksempel Postnord Parcel, refunderes fragtomkostningerne ikke ved en annullering.

Vi refunderer ordrebeløbet for returnerede varer inden for 30 dage.
Vi accepterer kun fuld refusion, hvis den originale emballage returneres sammen med produktet og er intakt. I tilfælde af manglende eller beskadiget emballage eller skade på produktet, eller hvis produktet har været brugt ud over undersøgelse, foretages et prisfradrag på mellem 30-100% af produktets værdi. Produkter, der kræver registrering/indeholder en licens, kan ikke returneres, hvis emballagen er brudt.
Bemærk venligst, at hvis du har bestilt med faktura som betalingsmetode, skal fakturaen altid betales i henhold til den forfaldsdato, der er angivet på fakturaen fra Payson, uanset om du allerede har returneret varer og/eller venter på kreditering. Enhver kreditering af returnerede varer til din Payson-konto vil ske inden for 30 dage.

Bemærk: Fortrydelsesretten gælder ikke i følgende tilfælde:

  • Brugte varen.
  • Åbnede emballagen og brød eventuelle forseglinger.
  • Registrerede produktet og/eller Produktet kræver registrering og/eller Indeholder en licens.
  • Specialbestilte varer.
  • Ordren er ikke foretaget af/til en forbruger.

Kontakt info@actionking.se , hvis du ønsker at udøve din fortrydelsesret.

Hvis det er et defekt produkt, gælder garantien, læs mere om det nedenfor.


Garanti
ActionKing.se yder seks måneders garanti mod fabrikationsfejl på produkter. Nogle mærker/producenter kan tilbyde en længere garantiperiode. Hvis producentens egen garanti gælder i længere tid end seks måneder, er det nævnt i produktteksten for hvert produkt. Garantien gælder ikke i tilfælde af uagtsomhed, forkert brug af produktet, eller hvis du fortsætter med at bruge produktet, efter at en fejl er opdaget.
I tilfælde af reklamationer/garantisager, hvor du som kunde sender en vare tilbage til os for ombytning, refunderer vi portoomkostninger efter godkendelse (dvs. ikke anbefalet eller pakkepost), spørg først. I nogle tilfælde behøver defekte varer ikke at blive returneret. Bemærk, at flere producenter, såsom DJI, håndterer reklamationer/garantisager direkte via din konto hos DJI. ActionKing.se kan ikke eller må ikke håndtere disse reklamationer, men håndteres direkte mellem dig og producentens support.

Hvis du påberåber dig og sender en vare til garanti/reklamation, og vores undersøgelse viser, at den er fri for mangler, eller at manglen skyldes håndtering, opkræver vi et undersøgelsesgebyr på mindst 550 SEK plus eventuelle forsendelsesomkostninger. Kontakt os venligst med en detaljeret beskrivelse af manglen med billeder/video, så vi kan hjælpe dig så hurtigt og bedst muligt uden unødvendige returneringer.

Støtte
Vi tilbyder førsteklasses support på vores produkter og besvarer spørgsmål via e-mail og chat.
Du får normalt svar inden for en time, eller med det samme, hvis vi er på chatten. Du kan stille spørgsmål om produkter både før og efter købet, og vi vil hjælpe dig med at træffe det rigtige valg eller løse eventuelle problemer.


Ansvar

ActionKing.se kan ikke holdes ansvarlig, hvis brugen af produkter leveret af ActionKing.se helt eller delvist påvirker/ændrer funktionen/udseendet af andre genstande, uanset om disse er leveret af ActionKing.se eller ej, og uanset om produkterne er blevet anvendt korrekt. Kunden/brugeren er eneansvarlig for brugen af produkterne og enhver påvirkning/ændring, som produkterne forårsager. Det er kundens ansvar at sikre, at udstyret/produktet er forberedt, sikret og anvendt på en måde, der er passende for udstyret/produktet, situationen og formålet. Sikkerhedswire, flydepose, flydehåndtag, håndledsrem, vandtæt skal, testflyvning i lav højde osv. skal anvendes/øves og testes før brug og med jævne mellemrum for at sikre funktion.


Klage
Vi følger forbrugerkøbsloven (KKL), som giver dig som kunde ret til at klage over et produkt i tre år fra købsdatoen. Klageretten fungerer således:
Inden for de første seks måneder er det op til os (ActionKing.se) som sælger at bevise, at du som køber forårsagede manglen, hvorefter du som køber skal bevise, at varen havde en oprindelig mangel.
Reklamationer skal altid ske inden for rimelig tid. For at udøve din ret til at klage, må du ikke fortsætte med at bruge produktet, efter du har opdaget en mangel. Hvis du fortsætter med at bruge produktet, efter du har opdaget en mangel, har du ikke ret til erstatning for det klagede produkt.

Vi vil følge anbefalingerne fra den svenske nationale klagenævn i tilfælde af en tvist.


Logføring og opbevaring af kundedata

Når du bestiller og kontakter ActionKing.se, gemmer vi kommunikation og oplysninger om dig for at kunne give dig den bedst mulige service og håndtere din ordre effektivt. ActionKing.se videregiver ikke dine personlige oplysninger til tredjeparter i forbindelse med normale transaktioner. Vi logger oplysninger, der er nødvendige for, at du kan foretage et køb, såsom adresse og navn. En e-mailadresse skal angives, så vi kan sende ordrebekræftelse og ordrestatus. Et mobilnummer skal kun angives, hvis du ønsker at modtage SMS-beskeder om betaling ved levering. Et personligt identifikationsnummer skal kun angives, hvis købet foretages mod faktura og behandles af Payson AB.
Vi logger IP-adresser til brug i tilfælde af svigagtige ordrer.
Se også privatlivspolitikken for fuldstændige oplysninger om, hvordan vi håndterer personoplysninger.

Cookies

Vi bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse på vores hjemmeside. Ved at klikke på samtykkeknappen accepterer du, at vi har ret til at bruge cookies og pixels, når du besøger vores sider.


Privatlivspolitik
Hos ActionKing.se beskytter vi dit personlige privatliv. Den nye lov, GDPR, som træder i kraft den 25. maj 2018, indeholder de samme regler for håndtering af personoplysninger i hele Europa. GDPR erstatter den tidligere persondatalov (PUL).

Du kan finde den komplette privatlivspolitik, hvordan vi behandler og administrerer dine data og information om cookies i dokumentet Privatlivspolitik for ActionKing.se.


Aldersgrænse
For at handle på ActionKing.se skal du være 18 år eller ældre. Hvis du er under 18 år, skal du have forældres eller værges godkendelse. Det antages, at du har læst disse vilkår og betingelser, når du afgiver en ordre.
Ordrer afgivet under falsk navn, CPR-nummer eller adresse vil blive anmeldt til politiet.


Force majeure

I tilfælde af krig, naturkatastrofer, arbejdskonflikt, regeringsbeslutninger og sammenlignelige begivenheder uden for vores kontrol, som ikke med rimelighed kunne forudses, og som påvirker indgåede aftaler og forpligtelser fra ActionKing.se, hvilket betyder, at vi ikke kan overholde nævnte aftale/forpligtelse, udgør dette grundlag for, at ActionKing.se frigøres fra forpligtelser til at opfylde nævnte aftale.


Genbrugssystem
ActionKing.se samarbejder med EL-Kretsen om indsamling af elektroniske produkter og batterier i henhold til gældende producentansvar.
Elektriske affaldsprodukter og batterier skal indsamles, og du kan aflevere dit produkt gratis på din kommunes indsamlingssted til genbrug.


Andre

ActionKing.se forbeholder sig retten til eventuelle fejl i disse vilkår og betingelser og i butikken som helhed og forbeholder sig retten til efterfølgende at rette fejl.
ActionKing.se overholder fjernsalgsloven, som du kan læse mere om her:
http://www.konsumentverket.se/